dinsdag 28 mei 2013

Zweedse nachten zijn lang

Afgelopen weekend ben ik in Stockholm geweest.

Sfeerimpressie van Stockholm

Echt een aanrader; wát een leuke stad!
Lekker shoppen, eten, sight seeing, en dat alles met 'n lekker zonnetje erbij.

Op zaterdagavond zijn we naar dé uitgaansgelegenheid van Stockholm geweest:

Trädgården

Het lijkt op een soort outdoor festival, onder een brug, waarover een trein en ander verkeer rijdt. Er zijn verschillende area's en het is heel gaaf gedecoreerd. De dj staat tussen de mensen te draaien en overal waar je kijkt zijn zit- en dansplekken. Er wordt niet één, maar heel diverse muziekstijlen gedraaid!
Zowel 's avonds, 's nachts als overdag worden er feesten georganiseerd.


Zo ziet het er zo'n beetje uit daar: 

http://carinethevenau.com/blog/photography/tradgarden-stockholm-sweden/

http://waxwaves.com.au/victory-team-bar-guide/
Wij hoefden gelukkig niet in de rij, maar mochten via de gastenlijst-entree naar binnen!

Heel gaaf ook om te zien dat het in Zweden 's nachts niet helemaal donker wordt.
Ik had echt het idee dat het toch zeker al 5.00u moest zijn, omdat het al zo licht was, maar toen ik op de klok keek bleek het pas 2.30u te zijn!

De volgende ochtend waren we goed gaar, maar met 'n flinke kater hebben we onszelf tóch in een city tourbus gehesen om nog even de toerist uit te hangen.

Klik
hier, hier en hier om een idee te krijgen van hoe een feestje bij Trädgården eraan toe gaat!


Zijn jullie ooit in Zweden of in Stockholm geweest? Wat vonden jullie ervan?



2 opmerkingen:

  1. Nog nooit geweest, maar je maakt me nu toch wel héél nieuwsgierig. Dus ik zeg snel terug gaan, maar dan met mij erbij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Binnen 2 uur vliegen ben je er dus ik zeg: z.s.m. boeken? Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen