dinsdag 7 mei 2013

Dare devils


Maybelline New York is een make-up merk dat bij mij bekend is vanwege hun commercials met mooie modellen, altijd dezelfde voice-over, de beelden zijn 'clean' en de muziek is rustig.

Totdat ik deze commercial zag:


WAUW!

Wat een top combinatie van muziek en communicatie! Dit prikkelt mij, dit trekt mijn aandacht; hiervoor zou ik het liefst direct naar de winkel rennen.

Met het geweldige Insomnia van Faithless, de flitsende kleuren, de snelheid, de beelden, alles! Totaal anders dan wat Maybelline normaal laat zien in hun uitingen.

Wat vinden jullie? Gaaf dat Maybelline zich durft te vernieuwen, of kunnen ze beter blijven bij het oude, vertrouwde?

HIER kun je Insomnia van Faithless checken!

HIER vindt je de website van Maybelline!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten