maandag 6 mei 2013

Wilkommen, bienvenue, welcome


Hallo en welkom op mijn blog:

Commuzikaal

Voordat ik begin, wil ik me eerst even kort bij jullie introduceren, met behulp van 'een interview met mezelf'. Ik kan me namelijk voorstellen dat jullie een aantal vragen hebben over mij en dit blog. Daar gaan we!


Q&A
 
1. Wie ben je?

Ik ben Stefanie Achterberg, 21 jaar en ik woon en studeer in Eindhoven.

Lees meer over mij, onder "About"

2. Waarom blog je?

Ik blog voor een opdracht van een vak van mij opleiding. En natuurlijk, omdat ik het leuk vind om mijn gedachtes met jullie te delen!

3. Waarover blog je?

 
De komende periode zal ik, voor mijn opleiding, een blog bijhouden over mijn visie op muziek en communicatie.
Hoe beïnvloedt muziek mij, hoe beïnvloedt reclame mij en hoe beïnvloeden muziek en reclame tezamen, mij?

Lees meer over waarom ik blog, onder "Commuzikaal"

 
4. Waarom zou ik jouw blog moeten lezen?
 
Ik hoop dat je mijn blog leest, omdat je het onderwerp net zo interessant vindt als ik.
Graag hoor ik dan ook jullie reacties.

Verder hoop ik op een goed cijfer voor deze opdracht, dus hoe meer lezers, hoe beter! (hihi)


5. Hoe leg ik contact met je?

Je kunt contact met me leggen via deze blog, door je reactie achter te laten bij een post of door me een mailtje te sturen. Verder kun je me vinden op Facebook.

Ik wens jullie heel veel leesplezier!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten