zaterdag 15 juni 2013

60 second movie: "Away"

 
Ik had allemaal wilde ideeën voor deze 60 second movie, maar heb uiteindelijk tóch gekozen om de puurste versie van muziek op beeld vast te leggen: mijn eerste eigen geschreven nummer, destijds als profielwerkstuk gemaakt, gewoon live spelen en zingen in de bijkeuken - "Bijkeukensessies" - waar ik altijd gitaar speel. Het nummer het "Away".

Ik vond namelijk ook dat ik aan jullie moest bewijzen dat ik écht zelf muziek maak en dat het écht mijn passie is.

Dus in dit filmpje geen poespas, gewoon muziek. Met alle ruimte voor en focus op de boodschap van de muziek.

Enjoy! En vertel me wat je ervan vindt!


Speciale dank wederom aan Zep van Hoof voor het fantastische camerawerk! Het editen hebben we gezellig samen gedaan.

Mocht je 'm  hier niet kunnen zien, klik dan hier!
 

10 opmerkingen: