dinsdag 28 mei 2013

#UWANTIT


Er is een nieuw speeltje op de markt, voor de liefhebbers:

Beats Pill by Dr Dre


Ik ken de eerdere producten van Beats. Dr Dre Beats zijn vrij prijzige maar ontzettend goede koptelefoons. Daarom zag ik niet meteen wat de Pill dan was! Gelukkig wordt het hier heel duidelijk uitgelegd.

Het is niet alleen een koptelefoon, maar je kunt er ook mee bellen!


Nicki Minaj maakt er reclame voor, maar gisterenavond zag ik deze spot op TV:


 
Ik vind het een erg goede commercial, want:

- Punt 1: ze gebruiken dé hit van dit moment;
- Met punt 2: de meest sexy video van het moment;
- En punt 3: je wordt nieuwsgierig naar wat voor product het precies is.

Ik ging namelijk ook gelijk Google'n naar Beats Pill om erachter te komen waar het apparaatje voor dient. Ik ga 'm niet kopen maar voor de liefhebbers is het zeker 'n aanrader, de recensies gelovende!

Klik
hier voor de commercial voor de Beats Pill met Nicki Minaj!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik werd ook nieuwsgierig door de reclame, bedankt voor de uitleg ;) Wel prijzig inderdaad, jammer anders wilde ik er zeker een!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het lijkt me wel een grappig apparaatje haha!
    Ik heb die met Nicki Minaj alleen nog niet op de Nederlandse tv gezien, jij wel?

    BeantwoordenVerwijderen