woensdag 12 juni 2013

Loverboy: een film van Dafne Achterberg

Een tijdje terug vroeg mijn zusje, Dafne, of ik samen met haar en mijn vriend een filmpje voor 'n schoolopdracht wilde maken.
Het onderwerp was 'loverboys' en ze wilde - in het kort - het verhaal vertellen van een meisje, dat in de handen valt van zo'n loverboy.


Daarbij had de muziek een leidende rol; de beelden en het verhaal dat verteld wordt, zijn hierbij ondersteunend en de muziek draagt het gevoel uit.

De nummers die verwerkt zijn in het filmpje zijn:

- Rihanna - We Found Love (hier)
- Wiz Khalifa - When I'm Gone (
hier)
- Labrinth - Let The Sun Shine (
hier)

Ik en mijn zusje tijdens de opnames

Dafne: "Ik was muziek aan het luisteren op mijn iPod en bij deze liedjes kreeg ik gewoon een heel beeld in m'n hoofd, een gevoel van 'Ja, dit past er perfect bij!'".

Om een onverklaarbare reden krijg ik het filmpje niet ingeplakt in deze post, dus ik linkje even door! Bekijk het filmpje HIER!

 

4 opmerkingen:

  1. Heeel vet, leuk gedaan!!

    Hoezo pakt ie m niet op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat 'ie nog te 'nieuw' is ofzo!
    Had 'm er net pas opgezet en normaal kun je dan je eigen YouTube-filmpjes selecteren bij Video's, maar daar staat 'ie niet bij... Vandaar!

    Zodra 'ie er wel tussen staat maak ik even een update van deze post ;-)

    BeantwoordenVerwijderen