donderdag 23 mei 2013

Mijn ontmoeting met Rihanna

Robyn Rihanna Fenty. Zegt je waarschijnlijk nog niet zo veel.

Rihanna


Dan weet iedereen over wie ik het heb!

Rihanna in het Gelredome, Arnhem (2011)
De zangeres van Barbados is sinds 2005 niet meer uit de internationale hitlijsten weg te denken. Zo'n beetje al haar singles worden hits, net als haar albums.
Ze werkte samen met de groten der aarde en is daar nu zelf ééntje van.

Ook ik ben gek op haar muziek en op haar stijl. Elke week heeft ze wel weer een nieuw kapsel of zet ze weer 'n nieuwe trend. Rihanna is voor mij een voorbeeld, omdat zij - ook al zit er een heel productieteam achter - doet wat ze wil en daarmee ontzettend veel succes heeft.

Maar mijn zusje is nog gekker op haar. Fan van het eerste uur, geïnspireerd door Rihanna's stijl. Daarom heb ik in 2011 mijn maandsalaris uitgegeven aan twee tickets voor haar concert in het Gelredome in Arnhem, mét meet & greet met Rihanna!



De tickets voor het concert en de meet & greet

Allereerst begon ze al anderhalf uur te laat aan haar concert, maar toen ze eenmaal begonnen was, waren wij dat allemaal vergeten. Na het concert moesten we zeker twee uur wachten voor we backstage mochten om Rihanna te ontmoeten. We mochten geen camera's of blaadjes meenemen voor 'n handtekening. Nee, we zouden een standaard fotokaart krijgen en er zou een foto gemaakt worden door 'n professionele fotograaf.

Om beurten mocht iedereen - zo'n 25 personen - voor een zwart doek komen staan om met Rihanna op de foto te gaan. Dat duurde ongeveer een minuutje en dan moest je weer gaan.
Totdat mijn zusje aan de beurt was.

Ik stond nog te wachten achter het zwarte doek, razend benieuwd wat er zou gebeuren wanneer mijn zusje haar grote idool zou ontmoeten. Een betere reactie van Rihanna had ik me niet kunnen wensen! Ze zei letterlijk:

"Oh my god you look like me! I love your hair, I love your style! Where did you get that skirt? I want what you are wearing!"

Je zult begrijpen dat ik het liefst erheen zou willen rennen om de reactie op mijn zusje haar gezicht te zien, maar dat kon niet.


Aan deze foto kun je wel zien dat ze helemaal 'overwhelmed' was:


 
Rihanna en mijn zusje
Maar toen moest ik zelf nog op de foto. Met knikkende knietjes, want ja, ik was zenuwachtig. Wat me opviel was, dat ze enorm klein is en ontzettend mooi!
We maakten nog een kort praatje en daarna rende ik snel naar mijn zusje, die helemaal uitgelaten was.




Rihanna en ik
Onderweg naar de auto kwamen we ook nog een paar van Rihanna's dansers tegen dus toen was het feest compleet.

Een (muzikale) ervaring om nooit meer te vergeten!


2 opmerkingen: