woensdag 8 mei 2013

Rock Wapkin

 
Als ik denk aan muziek, denk ik aan de zomer, denk ik aan festivals, denk ik aan...
 
Rock Werchter

Dit jaar ga ik alweer voor de vijfde keer een bezoek brengen aan dit geweldige muziekspektakel!
 
Op een festival wordt natuurlijk veel gedronken en gegeten en daarbij wordt het nodige geknoeid op de grond of op jezelf.

Daarvoor had Rock Werchter vorig jaar een leuke oplossing: de Wapkin; een servetje (Engels: napkin) met daarop een door een Rock Werchter fan zelf ontworpen vormgeving.


Copyright by Rock Werchter 
Deze Wapkins waren een gigantisch succes; mensen wilden zichzelf er niet alleen mee schoonpoetsen maar wilden de doekjes gewoon hebben 'als aandenken'.

Ik vind dit een mooi voorbeeld van co-creatie!

Iedereen die wilde kon zijn of haar ontwerp voor de Wapkin insturen en de winnaar kreeg gratis toegang tot het festival, Rock Werchter had er een nieuw communicatiemiddel bij én festivalbezoekers hielden de boel een beetje netjes, met behulp van de servetjes.
 
Ook dit jaar wordt het initiatief voorgezet, en je kunt nog meedoen!
Als je vóór 15 mei aanstaande je ontwerp instuurt, maak je kans om gekozen te worden.
 
HIER kun je je ontwerp insturen en meer informatie vinden over de Wapkin!

HIER vind je de website van Rock Werchter!
 
Gaan jullie dit jaar ook naar Rock Werchter? Of ben je ooit naar dit festival geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten