zaterdag 11 mei 2013

Ticket stress


Ik zit weer vol spanning achter mijn laptop. Mama zit een eindje verderop achter de computer. Een paar weken terug zat ik zelf achter de pc met mijn laptop op schoot en mijn zusje zat op school achter haar laptop mee te proberen. Een paar dagen daarna zat ik samen met mijn vriend te stressen achter onze beeldschermen. Waarvoor?

John Mayer. Mijn grote held!

 

Kaarten voor zijn concerten in de Ziggo Dome en de Heineken Music Hall waren binnen no time uitverkocht via Ticket Service. E
Er was amper over gecommuniceerd; het werd gemeld op 3FM de dag vóórdat de voorverkopen begonnen en het stond op de website van de
Ziggo Dome en de Heineken Music Hall.

Ik heb dus tot 2 keer toe al vol frustratie mijn laptop dichtgeklapt, omdat het me niet lukte om de kaartjes te bemachtigen. Ticket Service zet je gerust een half uur in de wachtrij en komt dan met een melding: "Helaas, het concert is uitverkocht".
Toen ik vervolgens Marktplaats checkte, stond het VOL met (John Mayer) tickets voor twee, drie, vier tot wel tien keer de eigenlijke vraagprijs.

Vol verdriet heb ik mijn John Mayer cd's mijn cd-kast uitgesmeten, maar John  Mayer kan hier natuurlijk niks aan doen.


Nog 'n paar minuutjes... Ik ga het toch maar weer proberen. Wens me succes!

Hoe is jullie ervaring met Ticket Service?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten