dinsdag 11 juni 2013

Wireless Festival Londen: nog één maand!

Jaaaa het aftellen is begonnen, nu het écht steeds dichterbij komt: Wireless Festival 2013 in Londen!

Wát een line-up!

Voor mij de eerste keer Londen, de eerste keer Wireless, én de eerste keer Justin Timberlake live meemaken!

Ik en mijn zusje gaan alleen vrijdag naar het festival; de rest van het weekend gaan we de toerist uithangen in Londen. De rest gaat wel alle dagen, dus zij gaan ook
Jay-Z zien, waarop ik erg jaloers ben.

Ik kijk dus uit naar het optreden van
Justin Timberlake, maar ik ben ook benieuwd naar wat Snoop Dogg ons dit keer gaat laten zien. Op Lowlands een paar jaar terug zag ik een wietplant door het publiek getild worden richting het podium, dus dat belooft wat...

Verder lijkt het optreden van Frank Ocean me ook heel gaaf!
Check hier een van mijn favorieten, "Lost":




Gaan er toevallig van jullie ook mensen richting Wireless deze zomer? En welke artiesten zou je ook wel eens live willen zien?

1 opmerking:

  1. Ik zal heel veel filmpjes maken van Jay-Z zodat je hem eigenlijk toch niet gemist hebt ;) Heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen