maandag 17 juni 2013

40

Dit is mijn veertigste en daarmee laatste post voor deze blog, voor wat betreft de opdracht voor school.

Hopelijk hebben jullie mijn blog met veel plezier gelezen; ik heb er in elk geval met veel plezier aan gewerkt!

Ik wil jullie bedanken voor alle support en views. Hopelijk blijven jullie m'n blog volgen, zodat ik er, ook al is het geen schoolopdracht meer, gewoon mee door kan gaan!

Blader vooral nog eens lekker door het archief! En ik zal dit blog nog regelmatig aanvullen met nieuwe berichtjes.

Als afsluiter wil ik eindigen met het prachtige '40' van U2:



Nogmaals: bedankt allemaal!
Groetjes, Stefanie

2 opmerkingen:

  1. Meid, ik vond je blog geweldig om te lezen:) en ik blijf hem zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal eens met de vorige spreker, renee, ook ik blijf je graag volgen. Moeti x

    BeantwoordenVerwijderen