zondag 16 juni 2013

Wekelijkse column: Vaderdag top 5

V.l.n.r.: ik, papa en mijn zusje

Vandaag is het vaderdag. Een dag om stil te staan bij de lieve dingen die je papa altijd voor je doet. Je 's avonds ophalen na het stappen, of als de bus weer eens niet aansluit. Heel je studentenkamertje opknappen. Samen muziek maken. Samen lachen om domme grappen die alleen wij snappen.

Ik heb een hele lieve papa en daarom speciaal vandaag: een Vaderdag top 5!

5. Rolling Stones - Fool To Cry, omdat mijn papa al jaren in een Rolling Stones coverband speelt, Urban Jungle - één van de beste van Nederland!

 
4. Phil Collins - Papa Was A Rollin' Stone (origineel van The Temptations), omdat, toen mijn ouders nog onze muziekwinkel hadden (lees er hier meer over) en deze dvd binnen kwam, papa en ik telkens weer stonden te swingen bij dit liedje!
 
 
3. Madonna - Papa Don't Preach, omdat mama dit liedje leuk vindt haha!
 
 
2. Stef Bos - Papa, het ultieme vader(dag)liedje!
 

 
1. Boney M - Daddy Cool, speciaal voor mijn eigen papa omdat 'ie zo cool is!
 
 
 
Wat draaien jullie vandaag speciaal voor jullie papa's?
 
 

1 opmerking: