woensdag 5 juni 2013

Dé zomerhit van 2013?


Jaaaa, eindelijk: zon! Al een paar dagen! Zou het dan toch nog goedkomen met het weer in Nederland?

Bij zon hoort muziek en bij de zomer hoort een zomerhit! En ik denk dat dit nummer wel eens een goede kans zou kunnen maken:

 
'Rosana' van Wax!
 

De video is - net als de tekst van het liedje - een beetje heftig, dus die moet je zelf maar opzoeken op YouTube!
 
Het is helemaal geen nieuw nummer, maar ineens is het kwartje gevallen in ons land en wordt het nummer langzaamaan opgepikt door de radiozenders.

Wax is de artiestennaam van rapper Michael Jones, 32 jaar, uit Californië. Hij is intussen al heel wat jaren actief in de muziekwereld. In 2000 begon hij als leadzanger van de band MacGregor, maar zij braken nooit echt door. Wax besloot muziek te gaan maken met zijn tweelingbroer (bekend onder de naam Herbal T). Hun rapvideo's op YouTube slaan wél aan en sindsdien timmert Wax hard aan de weg om een grote hit te scoren.

Wellicht lukt het hem dit jaar met 'Rosana'. Het aanstekelijke liedje staat al op nummer 1 in Oostenrijk en Duitsland en verovert nu ook de Nederlandse hitlijsten.

Wat vinden jullie van dit nummer?

4 opmerkingen:

  1. Haha ik hoop ZO dat dit niet de zomerhit gaat worden, voor mij persoonlijk in elk geval niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop inderdaad ook op een andere, betere artiest die er een lekkere zomerplaat voor ons in gaat gooien dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahah ik vind deze wel super leuk!! (A)

    BeantwoordenVerwijderen