woensdag 5 juni 2013

Fotoreportage: Play with music











Foto's door Zep van Hoof / Editing door Stefanie Achterberg

Voor deze foto's ben ik teruggegaan naar waar ik vandaan kom; de buurt waarin ik vroeger speelde en waar mijn ouders nog steeds wonen.
Hier is ook mijn liefde voor muziek en het maken van muziek, ontstaan.
Het gevoel van 'n klein meisje zijn, vrij zijn, spelen zonder zorgen, dát gevoel bekruipt mij als ik muziek maak. En daarom kan ik me ook beter uiten in muziek. Play with music!

Wat vinden jullie van de foto's?

8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Steefie :)Leuke gitaar ook! Kun je zelf spelen ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Myrthe! Jup, ik speel zelf ook! Maar dat kun je helaas niet horen op de foto haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Stefanie!! Da kan ons Zepke wel! Uiteraard wachten we nu nog op de videoclip waar we je gitaar horen spelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel! Aan het eind van de week komt m'n 60-second-movie online, dus... wie weet... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoo, dat kan Zepke zeker! Mooie foto's Steef!

    BeantwoordenVerwijderen